donderdag 8 september 2011

Wel of niet: Scooter?

Ik zit een beetje in de knoop. Ik ben net 17 geworden , en doe alles op mn fietsie. Ik ben vaak de pineut dat ik door de regen moet, of dat ik door harde wind moet of dat me band lekgaat. Nu dacht ik eraan, ik kan ook een scooterrijbewijs nemen! Het nadeel is, het is allemaal zo duur geworden nu. 400 euro! Nouja, en dan moet je ook nog eens praktijklessen erbij doen.. Ik twijfel ook, omdat ik dus over een jaar al 18 ben, kan beginnen met mijn auto. Ik verdien niet zo veel per maand, dus rijlessen kan ik toch nog niet betalen. Moet ik het doen of niet?

2 opmerkingen:

  1. Ik zou het niet doen. Je zegt dat het wel 400 euro kost, maar daarbij komen de kosten van de scooter zelf en het benzine ook nog kijken. Ik zou lekker doorsparen voor een auto, en anders blijf je lekker op je fietsie toch, is veel gezonder voor het milieu! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou het niet doen meid, aan een rijbewijs voor de auto heb je veel meer.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief van je dat je een reactie achterlaat! Dat vind ik echt leuk!