vrijdag 9 september 2011

Tag: Hoe kijk ik

Deze tag zag ik voorbij komen bij Lisanne, en ik vond hem super leuk! Nou ben ik niet echt in da mood om zo'n tag te doen, want ik ben super moe van alles. Toch heb ik hem voor jullie gedaan, en opzich is hij best leuk! De tag gaat om gezichtsuitdrukkingen. Natuurlijk kijk ik niet altijd zo, wat de opdracht is want dit is niet spontaan maar geforceerd. Toch heb ik geprobeerd om het zo echt mogenlijk te laten lijken. Hoe ik kijk als ik als ik gegroet wordt, en nog veel meer. Wil jij het weten? Klik dan gauw verder.
Je moest foto's maken van de 8 verschillende uitdrukkingen:
1. Hey Hallo!
2. Kom maar op!
3. Ssst, niet doorvertellen!
4. Hahahaha!
5. Pfff, dat stinkt!
6. Yay ik heb gewonnen!
7. Begin je dag met een lach
8. Nananananana
Daarvan moest je foto's maken en dat heb ik natuurlijk gedaan!

Hey hallo!

Kom maar op!

Sssst, niet doorvertellen!

Hahahaha

Pff, dat stinkt!

Yay ik heb gewonnen!
begin de dag met een lach

nananana!

Iedereen mag hem overnemen! :)

6 opmerkingen:

  1. Haha, leuke foto's! Ik moest echt lachen om de nananana. xD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, heel leuk gedaan. Ik vind dit een leuke tag.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tag!
    Ik vind je blog heel leuk! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha lief die verschillende gezichtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief van je dat je een reactie achterlaat! Dat vind ik echt leuk!