maandag 5 september 2011

Speak up: Wat wil je nog meer zien?

Om de zoveel tijd vraag ik jullie graag om mening, backup, zoiets. Ik wil graag jullie mening horen over een aantal dingen. De vorige keer in de Speak up rubriek ging het vooral over mode en beauty. Maar nu ga ik het eens hebben over iets wat echt heel erg belangrijk is. Zoals jullie (misschien) wel weten, steek ik veel energie in mijn blog. Ik probeer de posten zo leuk mogenlijk voor jullie te maken, en soms is dat best lastig. Je hebt het druk, of de inspiratie is gewoon op. Ook ben ik heel onzeker over het uiterlijk van mijn blog. Wil jij je mening uiten? Lees verder!
Ik wil heel graag van jullie weten wat er leuk is aan mijn site/of juist niet leuk. Wat moet er veranderen wat niet mooi is, of wat moet er bij komen?

Ik kijk heel vaak op andere meiden hun blog en denk ik : wauw ! Die is echt mooi. Zelf ben ik niet tevreden met mijn blog. het ziet er slordig en onproffesioneel uit. Daarom wil ik jullie graag vragen:

Wat moet er veranderen en wat mis je nog?
Laat alsjeblieft van je horen!

4 opmerkingen:

  1. heel veel veranderingen, je blog is kinderachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Anoniem


    Misschien moet je zeggen wat er dan verandert moet worden, hier aan heeft ze niets ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog. :) Misschien maak ik binnenkort een duidelijk how-to van mijn haar, dus hou mijn blog in de gaten!
    Voor nu in het kort: ik heb 2 vlechtjes gemaakt en die over mijn hoofd aan de andere kant vastgezet.

    Ik ben nu voor het eerst op je blog, en wat ik zou veranderen is de roze achtergrond. Ik vind het persoonlijk mooier als dit gewoon wit is.
    Succes met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He, wat goed dat je vraagt hoe anderen je blog zien. Zorg er wel voor dat jij het ook mooi blijft vinden. Persoonlijk vind ik je header hard over komen..

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief van je dat je een reactie achterlaat! Dat vind ik echt leuk!