donderdag 8 september 2011

Schwarzkopf BC Oil miracle

Er is iets nieuws op de markt gekomen in de kapperswereld! And you know i love that, hihi. Zelf werk ik in een kapsalon waar we Schwarzkopf producten gebruiken. Nu heeft Schwarzkopf iets nieuws uitgebracht, en het is echt een super wondermiddeltje! Vooral voor mijn haar. Het is een olie, en die wordt niet vet. Dat is natuurlijk heel prettig, want ik ken veel haar olies die wel heel vet worden, vooral in je haar. Dat is natuurlijk niet het effect wat je er mee wilt bereiken. Je wilt een mooi effect, inplaats van dat het lijkt alsof je je haar moet wassen. Wil je weten wat het is? Lees gauw verder!
Er bestaan veel serums, olies en nog veel meer producten voor in je haar. Een olie is een vloeibaar product dat meestal je haar herstelt, minder pluizig of poreus maakt. Deze olie belooft een heleboel glans en minder pluizigheid.

De olie heeft de naam: Schwarzkopf BC (bonacura) Oil Miracle. Achterop het flesje van van 5 ml (klinkt weinig is best veel!) staat Light Finishing Treatment, for fine to normal hair. Het is dus een lichte 'finishing' (afmaak) behandeling.

Het is een hele lichte olie, hij is heel subtiel en glad, maar absoluut niet vet. Op de foto hierboven heb ik iets te veel gebruikt, maar dat was alleen voor de foto. Van de olie zelf heb je maar 3 (!) druppels nodig, voor je hele haar. Dat is echt heel weinig, en je doet er dus superlang mee. Ook als je het in je haar verdeelt hebt, zijn je handen totaal niet vet.

Dit product is ├ęcht waar het beste product ooit voor mijn haar. Het glanst super erg, en mijn haar voelt gelijk gezonder aan, en een stuk minder pluizig!
De bc oil is te koop bij een kapperszaak bij jou in de buurt, die Schwarzkopf gebruikt. Een fles die groter is dan deze, kost 19,95 geloof ik, en bij ons in de kapsalon kost 5ml, 5 euro.

Wat is jouw wondermiddeltje voor je haar?

1 opmerking:

  1. Ik heb niet echt een wondermiddeltje.
    Deze ziet er wel goed uit.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief van je dat je een reactie achterlaat! Dat vind ik echt leuk!