donderdag 8 september 2011

New-in: My lovely shoes

Ik was in Groningen aan het winkelen, en ik kwam opeens in een super leuk winkeltje terecht. En wat blijkt, ze hadden uitverkoop. En niet zomaar uitverkoop, mega sale! En als je tegen mij zegt dat er mega sale is, ren ik er naar toe. Nee maar serieus, alles voor 5 euro! Alle tassen, schoenen, laarzen, bh-s, kleding alles voor 5 euro. Aangezien ik zulk soort schoentjes al heel lang wou, heb ik ze voor €5,- gescoord!
Toen ik dat winkeltje in liep, zag het er heel leuk uit. Allemaal schoenen! Ik liep rond en zag best veel, maar was specifiek opzoek naar dit soort schoentjes. Van de zomer waren die ook best in.

De schoen is een beetje bruinig, camel van kleur. Ik zelf vind dat soort kleuren heel mooi te combineren met zwart. Het heeft mooie bandjes en zit heerlijk.

Ook zit er een heel klein hakje onder, die hoor je amper tijdens het lopen, tenzij je op van die platen buiten loopt. Eerst was het even wennen met lopen maar nu lopen ze goddelijk.

Sorry voor de ieuwl nagels, ze moeten nodig weer bijgelakt worden.

What do you think? Do you like them?

14 opmerkingen:

  1. @beautyforgirls
    Dankje! leuk om te horen. En voor dat prijsje vind ik ze zeker waard :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn echt super leuk. Echt en dan voor maar 5 euro.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lovely very cute .... I am following you

    Hope you follow too thanks girly !!!

    http://glamstyln.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou echt van zulk soort sales als alles vijf euro is haha. Ik zoek ook nog zulke soort schoentjes, ze zijn erg leuk!

    Trouwens heel erg bedankt voor je lieve reactie.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cute shoes!!!! love the color!!!
    Freesia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jeeetje, die zijn echt heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. love the sandals!!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn echt super luek:)
    welke winkel was dat in groningen:P
    aangezien ik dan ook ff ga kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief van je dat je een reactie achterlaat! Dat vind ik echt leuk!