donderdag 1 september 2011

Mijn favoriete haarverzorgingsproducten.


Iedereen heeft verschillende producten waar die super tevreden over is. Dit keer laat ik jullie mijn favoriete haarverzorgingsproducten zien. Hierbij moet je denken aan shampoo, conditioner, enzovoort enzovoort.

Eerst gebruikte ik veel meer voor mijn haar, maar heel veel producten zijn de laatste tijd opgegaan, vandaar dat die niet op de foto staan. Die producten moet ik opnieuw kopen.

Deze shampoo heb ik een keer in de sale gescoord. Ik had er nog nooit van gehoord, en dacht die ga ik eens testen. Achteraf blijkt hij heel fijn te zijn!

Deze shampoo heb ik van mijn stageplek/werk gekregen. het is een proffesionele shampoo van Schwarzkopf speciaal voor gekleurd haar. Ik ben hier heel erg tevreden over!

Calmare 2 fasen conditioner is echt een geweldig product voor mijn haar. Ik heb echt heel dik haar, en als ik dit na het wassen erin spray, is het meteen doorkambaar, en voelt het een stuk gezonder.

Calmare gloss spray. Deze spray zorgt voor glans (logisch!) maar ook echt voor glans. Vooral in de zomer, als ik dit in mijn haar spray, glanst het heel mooi in de zon.

Andrélon direct gladmakende créme. En dat doet ie echt! Na het douchen smeer ik hier een klein beetje van in mijn haar. Het ruikt ook heéééérlijk!

After sun treatment van Schwarzkopf. na dat ik heb lopen zonnen na het wassen van mijn haar spray ik dit erin, zodat mijn haar weer kan herstellen. Heel fijn product.

Wat voor producten gebruik jij voor je haar?

12 opmerkingen:

  1. hee! bedankt voor je reactie:) ik ben ook benieuwd naar de nagelstickers haha! dankje! leuke post! ik gebruik andrélon glans shampoo, en heb ook wel eens een van guhl gehad, die was ook fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke post en erg handig haha(:
    Ik volg je blog volg je mij terug?
    awonderfulldream.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik Andrelon die vind ik erg fijn!
    Liefs Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke post ! Ik gebruik shampoo, conditioner en een haarmasker van de Aldi uit Duitsland, omdat ik daar woon ; ). Nog bedankt voor je comment. Ik volg jou, volg je mij ook ?

    groetjes, Jip.

    www.oldfashionedatheart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke post!
    Ik gebruik kokosnoten conditioner, shampoo en anti klit spray. (:
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er zitten goede tussen. Leuk artikel.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tell me more over die haarbreuk shampoo! Veel andrelon zie ik, dat gebruik ik ook heel veel! :D

    Ik gebruik ook kokosnootshampoo, heerlijke geur hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke post,
    bedankt voor je reactie!
    zullen we elkaar volgen?
    liefsss.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben ook een groot fan van Andrélon!

    Fashiable

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik ga er zeker eens een paar van proberen! mijn haar is ook gekleurd, en ik heb ook echt heel dik haar. misschien kan ik één van die dingen ook wel goed gebruiken!
    echt een hele leuke blog. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben niet zo van andrelon, ik kan het alleen niet uitleggen. Ik krijg voornamelijk nivea mr wissel eigenlijk altijd wel een beetje af.. gewoon dingetjes uitproberen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief van je dat je een reactie achterlaat! Dat vind ik echt leuk!