donderdag 1 september 2011

Filmpje: Opgemaakt #1

ik de laatste tijd heb opgemaakt. Het is niet een opgemaakt filmpje van 1 maand, aangezien dit mijn eerste opgemaakt filmpje is, vandaar. Sorry Sorry Sorry voor de slechte kwaliteit! Mijn 'normale' camera is zoals jullie misschien al weten, naar de winkel en vandaar dat ik nu tijdelijk deze heb. Het spijt me!




Andrelon Shampoo.
Vogue douchegel
Dove douchegel
Bruno banani deodorant
Affinage haarspray
Kruidvat Nagellak remover
Essence Long lasting eye pencil
Pupa concealers
Rimmel sexy curves mascara
Etos mascara
Max nagellak


2 opmerkingen:

  1. jammer dat de kwaliteit niet goed is, dan was het filmpje veel beter geweest. Als ik jou was zou ik snel een andere camera kopen, of gewoon geen filmpjes maken. Is zonde van je reputatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Anoniem Ik weet zelf heel goed dat de kwaliteit niet goed is, en onder het filmpje staat ook waarom. Ik had een super goeie camera, maar die is stuk gegaan. Hij is bij de maker, maar die weet niet zeker of die hem kan maken. Vandaar dat ik deze tijdelijk heb. Ik vind het super om filmpjes te maken, en ga hier vooral mee door. En mijn reputatie hangt niet alleen van filmpjes af, toch?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief van je dat je een reactie achterlaat! Dat vind ik echt leuk!