donderdag 8 september 2011

Filmpje: mijn badkamer

Soms heb je van die momenten, dat je even iets wil posten wat niet met make-up en beauty te maken heeft. Dat had ik ook en daarom heb ik dit keer maar weer eens een filmpje voor jullie gemaakt. in dit filmpje geef ik jullie een snelle rondleiding door onze badkamer. We hebben opzich een best kleine badkamer, voor voor onszelf is het groot genoeg. Hij is nog niet zo heel lang geleden verbouwt. Er zit een bad in, een douche en zelfs een wc, Een nadeel eraan is dat hij klapdeurtjes heeft, dat betekent minder privacy.Alsnog is het de plek waar ik me haar doe en me opmaak. Heeft het toch nog een connectie met beauty ;) KLIK GAUW VERDER VOOR HET FILMPJE!


1 opmerking:

  1. Heel leuk dat je fit gefilmd hebt, ik vind het altijd leuk om te zien wat andere hebben.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief van je dat je een reactie achterlaat! Dat vind ik echt leuk!