donderdag 1 september 2011

Essence volume & gloss: 005 Crush on you


Laatst was ik bij de kruidvat, en bij de kruidvat heb je altijd van die bakken met make-up sale. Altijd kijk ik daar even bij, of er nog iets leuks bij zit. Dit keer vond ik een leuk lipglossje van Essence, die uit de collectie zou gaan, dat is wat ze zeiden (?!). Voor jullie heb ik hem getest, ben je benieuwd?


De lipgloss heefte en gele/oranje achtige kleur, het flesje zelf. De lipgloss heet: 005 crush on you. Het is een beetje een standaart lipgloss, waarvan essence meerdere van heeft.

Dit is het kwastje. Wat ik een nadeel vind aan deze lipgloss: het witte kwastje wordt snel geel, en dat krijg je er niet zo snel vanaf. Verder is het een vrij dun kwastje, wat ik wel fijn vind. Dat zorgt ervoor dat je het netjes kan bijwerken.

Zo ziet hij er op mijn hand uit. Best wel shimmy, hij glanst, maar op je lippen is dat een stuk minder. De lipgloss belooft vollere lippen en veel glans.

Ik vind dat hij wel vollere lippen beloofd, maar ik heb van mezelf al vrij dikke lippen. De glans vind ik meevallen, ik heb meer glans gezien bij andere glossjes.

Dit is hem in het geheel. Ik vind dat de lipgloss het niet waarmaakt. Het glanst van veraf weinig tot haast niet, en vollere lippen, nee. En wat nog een nadeel is: AUW HIJ PRIKT!
Deze lipgloss heeft een minty geur, en op je lippen brand het echt heel erg! Ik vind het geen fijne gloss.

Welke lipgloss gebruik jij? En wat vind je ervan?

3 opmerkingen:

  1. Ik heb heel veel van die collectie en ik vind ze wel super fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat de lipgloss niet zo goed is.
    Ik woon net als jij in Groningen, mijn ouders komen uit Veendam en daar heb ik eerst altijd gevolleybald :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie volle zoenlippen heb je!

    Xje Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief van je dat je een reactie achterlaat! Dat vind ik echt leuk!