zaterdag 3 september 2011

Een tijdje afwezig..

Hoi lieve meiden (en als er jongens zijn: hoi guys!)
Voor mij begint school dinsdag weer, en ook het werk natuurlijk. Ik heb 2 dagen per week vrij, maar dat betekent niet dat ik dan niks te doen heb. Sommige van jullie hebben misschien al gemerkt dat school en bloggen soms lastig met elkaar klikt. Soms is t gewoon te druk.

Ik heb het gevoel dat ik dat probleem ook ga krijgen. Daarom wil ik jullie hiervoor alvast een kleine waarschuwing geven. Als school weer begint, heb je natuurlijk minder vrije tijd dan in de vakantie. Dan heb je ook nog je vriendje en vriendinnen, waarvoor je tijd moet overhouden en je bijbaantje. Dat heb ik dus ook. Dat betekent niet dat jullie nu in een keer minder posts te zien gaan krijgen.
Dit betekent, dat de posts meer zullen veranderen in af en toe filmpjes, wat voor mij makkelijker is. Een hele swatch of review maken kost meer tijd dan een filmpje. Vandaar.

Ook zul je merken dat er dan ietsje minder posts online komen, maar dat hebben jullie dames vast ook wel. Ik hoop niet dat mijn blog daar minder van wordt, ik doe nog steeds mijn best om leuke artikelen voor jullie te maken.

1 opmerking:

  1. Jammer, maar wel heel veel succes met school. Dat gaat gewoon voor.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief van je dat je een reactie achterlaat! Dat vind ik echt leuk!