woensdag 7 september 2011

5 Make-up producten waar ik niet zonder kan

Je kent het wel, je hebt wel 5 producten waar je niet zonder kan. Is het nou die top foundation of kan je echt niet zonder mascara? Stel je zou maar 5 producten mogen gebruiken, welke zou je dan kiezen? Bij iedereen is dat natuurlijk anders, de een gebruikt misschien wel helemaal geen oogschaduw, maar kan niet zonder oogpotlood. Wil je weten wat mijn 5 producten zijn waar ik absoluut niet zonder kan? Denk je dat het mascara is, of toch foundation? of misschien wel oogschaduw?
 lees gauw verder!

Oké, ik ga hieronder dus vertellen wat ik wel of niet nodig heb. Deze 5 dingen kan ik absoluuút niet zonder!

Ik kan echt absoluut niet zonder mijn foundaton. Ik heb laatste tijd wat last van een onzuivere huid, en wat stress pukkeltjes dus mijn foundation is echt van belang.

Ik vind een blush echt super mooi staan. Zonder blush lijkt het zo nep egaal, ik vind een mooi kleurtje op je wangen toch mooier. Dus ook deze van belang.

Ook mascara, ik draag het elke dag. Op de een of andere manier als ik geen mascara op heb, heb ik het gevoel dat ik geen make-up op heb. Mascara laat mijn ogen spreken.

Ik ben zo langzamerhand gewoon verslaafd geworden aan oogpotlood, vind het mooi staan.

En last but nót least, vloeibare eyeliner. Je ziet ook bij veel meiden de laatste tijd zon mooi randje boven je ogen, ik vind het echt super mooi!
Zonder welke make-up producten kun jij niet?

2 opmerkingen:

  1. Mijn kwastenset en mijn mascara van Gosh <3
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. love the curves mascara !!!

    http://glamstyln.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief van je dat je een reactie achterlaat! Dat vind ik echt leuk!