vrijdag 26 augustus 2011

Weet wat je eet!


M&M's, mars, twix, rolo, een zak paprika chips. Allemaal heerlijk. Ik geef het toe, ik hou er ook van. Maar hoeveel caloriëen zitten er nou in al dat lekkers? Veel meiden weten niet wat ze eten (vandaar de titel) Ik ben niet iemand die bij alles wat die eet gaat letten op de caloriën, maar als ik een vreetbui heb gehad denk ik toch bij me zelf, wat heb ik nou net naar binnen geworpen? Is dat wel goed voor me? Hoeveel calorieën zouden het zijn? In een mars bijvoorbeeld? Als jij een mars eet, of 2 of 3, denk jij er dan bij na hoeveel caloriën er in zouden zitten? Of hoelang je daar voor moet sporten om het ervan af te krijgen?
Een magnum: 250 caloriën.

Broodje kroket: 310 caloriën.

Patat met mayo: 628 caloriën.

Tosti ham kaas: 304 caloriën.
Weet jij wat je eet?

0 lieve berichten:

Een reactie plaatsen

Wat lief van je dat je een reactie achterlaat! Dat vind ik echt leuk!