vrijdag 26 augustus 2011

Wat gebruik ik dagelijks?

Veel meiden die beautybloggen vertellen wat hun dagelijk gebruiken, en ik dacht lijkt me ook leuk om te doen! Iedereen gebruikt andere producten en andere technieken om hun make-up op te brengen en te gebruiken. Zelf hou ik wel van make-up, maar wel met mate. Voor een feestje vind ik overdreven make-up wel leuk, maar niet voor een normale schooldag. Dan hou ik het toch liever bij ala naturelle. Wil jij zien wat ik dagelijks gebruik?
Eigenlijk gebruik ik niet zo heel veel make-up. Op een normale dag gebruik ik alleen maar wat basis producten, meer niet.

Ik begin altijd met mijn rode bultjes, puistjes en onzuiverheden weg te halen (nouja weg te halen, een beetje te laten verwijderen met make up) door middel van mijn pupa concealer 04. Hij werkt prima!

Daarna met 01 pupa concealer mijn wallen wegwerken en verdere dingen.

Dan gebruik ik mijn foundation van pupa over de concealers heen, voor een mooi matt effect.

Mijn catrice eyeliner voor een mooi subtiel randje boven mijn ogen.

& natuurlijk mijn Maybelline one by one mascara.

En last but not least mijn maybelline poeder!

Wat gebruik jij dagelijks?

0 lieve berichten:

Een reactie plaatsen

Wat lief van je dat je een reactie achterlaat! Dat vind ik echt leuk!