vrijdag 26 augustus 2011

Verhuizing: mijn nieuwe blog!

Meiden! Welkom terug, of als je me nog niet kent, welkom op mybeautyforever. Ik ben dit blog gestart, omdat ik eerst een andere had. Ik ben hier op overgestapt omdat er een soort gelijke blog als mijne was. Bijna dezelfde naam + onderwerpen & categorie├źn. Ik vond dat verwarrend en ook minder leuk. Vandaar dat ik nu deze nieuwe site naam heb e...
en hier op verder ga. Dit betekent ook dat al mijn volgers weg zijn, bezoekers, reacties, blogberichten alles! Ik hoop dat jullie ondanks mijn verhuizing en het vele gedoe mij toch opnieuw hier op willen volgen, en nog steeds mijn blog willen bezoeken. Het is gewoon nog hetzelfde blog als eerst, maar dan met een nieuwe sitenaam & een nieuwe layout in de maak! Ik hoop dat dit een grote verbetering is, maar ik denk het zelf wel. Ik ga weer net zo veel energie en liefde in mijn blogberichten steken als daarvoor. Liefs, Maruschka.

3 opmerkingen:

  1. ofcourse blijven wij jou volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. & voordat ik het vergeten ben:
    de winactie gaat niet door. maar voor de dames die meededen op de winactie op: beautyismybreakfast. Meld je even! Dan zet ik alsnog een link op me pagina van jullie blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief van je dat je een reactie achterlaat! Dat vind ik echt leuk!