vrijdag 26 augustus 2011

Tag: Do you love beauty?

Deze tag vond ik op Lisanne's blog, de beauty tag. Deze tag gaat over beautyproducten, en dan make-up, en wat jij met die producten te maken hebt. Zo leren jullie ook weer een beetje wat van mijn passie en verslaving kennen, en hoe ik een beetje tegen make up aankijk. Natuurlijk kun je van deze tag niet alles te weten komen, maar je moet ergens beginnen toch? Wil je deze tag over nemen, mag dat natuurlijk!Wat is het laatste beautyproduct dat je hebt gekocht waar je voor moest sparen?
Normalite spaar ik niet voor make-up, als ik iets leuks zie of gelezen heb koop ik het gewoon. Over het algemeen is make-up niet zo duur.

Als jij een beauty product was wat zou je dan zijn en waarom?
Ik zou nagellak zijn. Met nagellak kun je echt mooie creaties maken, en iedereen kan het zien.

Hoeveel vriendinnen heb je met wie je uren lang kan praten over make-up?
Met lisanne kan ik praten over make up en met chantal ook heel goed! 2 dus!

Wanneer was de laatste keer dat jij make up hebt weggegooit?
Laatst een pupa foundation, omdat ie te donker was..

Hoe begon de make-up gekte bij jou?
Toen ik in de 2e klas zat, ongeveer denk ik, ging ik op youtube dingen zoeken als: Hoe je make up moet doen enz. En toen begon het, en wou ik make up kopen en steeds meer. :)

Hoe vaak ga jij langs de drogist zonder dat je iets nodig hebt?
Heeeeul vaak!

Wat is je favoriete make-up item?
Ik denk toch mijn pupa foundation. Hij werkt echt super fijn, en je ziet geen randjes. Hij laat onzuiverheden vervagen, en past perfect bij mijn huid.

Wat is jouw favo make-up item?




0 lieve berichten:

Een reactie plaatsen

Wat lief van je dat je een reactie achterlaat! Dat vind ik echt leuk!