vrijdag 26 augustus 2011

Tag: 4 dingen

Dit keer heb ik weer een leuke tag gedaan. Ik hou van tags! Ik vind ze leuk om te maken (waar ik nog geen ster in ben) maar ook zeker leuk om te doen. In deze tag is het de bedoeling dat je een vraag beantwoord en 4 dingen opnoemt, in willekeurige volgorde. Kijk gauw verder!
1011572399f975ae62_large
Noem 4 dingen uit je (hand)tas: Portemonnee (met inhoud), Mobiel, Lipgloss, Mp3.
7_2_10_pamelalovejordan5810_large
Noem 4 dingen uit je la: Pennen, Schrift, Notitieblok, Muis (voor de laptop)
Inspi.%2520%281%29_large
Noem 4 favoriete dingen uit je slaapkamer: mijn bed, waarop ik heerlijk kan slapen of tv kijken, mijn televisie ik ben er verslaafd aan, mijn laptop, en mijn cd speler!
Tumblr_lhc81jfegt1qbfyz2o1_500_large
Noem 4 dingen die je op dit moment heel erg leuk vind: Bloggen, Foto's maken, Reviewen, Reacties lezen!
Large-msg-131376940962_large
Noem 4 liedjes die op jouw mp3 staan: Pitbull - Give me everything, Shakira - Rabiosa, Lady gaga - you and i, Lady gaga - The edge of Glory.

0 lieve berichten:

Een reactie plaatsen

Wat lief van je dat je een reactie achterlaat! Dat vind ik echt leuk!