vrijdag 26 augustus 2011

Roze of zwart?

20 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor je reactie!
    Tuurlijk volg ik je hier ook weer!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zou voor zwart gaan, daar kan je ook altijd alles bij combineren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ikzelf heb de roze :)
    Ik vond hem net dat wat specialer dan de zwarte :)

    Liefs ' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik zou zelf zwart nemen, daar kan je veel meer mee combineren! zullen we elkaar volgen? ik volg je al

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Uhm?? Ik ga voor zwart! Maar roze kan ook leuk zijn <3 xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Roze, lekker knallend!
    Ik hou een give away en zou het erg leuk vinden als je meedoet!
    Je kunt een welnesspakket winnen!
    Liefs, Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga voor zwart, want zwart kan bijna overal op! Xx Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh ik zou roze doen! zo eentje heb ik er ook.
    mijn blackberry werkt gewoon goed hoor. Alleen mijn trackpad zeg maar, reageert soms niet zo goed maar dat heeft voor de rest niemand dus... haha.

    xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker Roze! Zal ook heel mooi staan bij je blonde haren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hmm, ikzelf zou de zwarte nemen want dat past bij alles. Maar de roze is idd ook leuk haha.
    Ikzelf sta ook voor het dilemma. Maar ik denk dat ik de zwarte ga nemen, of toch de roze? hmm...
    xoxo

    ownstylegirls.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zwart kan je overal bij combineren, maar ik vind roze juist leuker omdat minder mensen hem hebben en ik vind hem gewoon leuker hahah.

    xx
    www.muchable.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zou denk ik toch roze kiezen. Zelf heb ik een zwarte, en ik moet bekken harstikke handig omdat je het overal bij aantrek, maar als ik iemand met een roze,rode, blauwe of welke kleur dan ook zie lopen heb ik er wel spuijt van!
    Waar komen deze vandaan?

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou zwart nemen omdat die bij alles staat, maar het liefst zou ik ze dan toch allebei nemen.. ;D.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb hem ook van de h&m, alleen deze was 40 euro.. Staan deze toevallig op de site?
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zou voor Zwart gaan het is mischien heel gewoontjes maar met zwart kan je alles combineren
    Echt super lief en heel erg bedank van je berichtje x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dankje voor je comment !

    Ik zou ook voor zwart kiezen en je kan altijd een leuke roze bloesje kopen voor eronder

    www.tripsandtreasures.blogspot.com
    new outfit post : shopping in antwerp

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief van je dat je een reactie achterlaat! Dat vind ik echt leuk!