vrijdag 26 augustus 2011

Review: Nivea Double Black Mascara
















Laatst was ik bij een van mijn beste vriendinnen, die ik een tijd niet gezien had. En ze had toch leuke make-up dingen gekocht in Luxemburg. En ik was net de gelukkige die een van haar mascara's mocht hebben! Dit keer heb ik een mascara voor jullie getest..

Dit keer heb ik voor jullie een mascara getest van: Nivea! Dat heb je misschien nog niet eerder gehoord, huh? make up van nivea! Maar het is toch echt zo. Die vriendin van mij was op vakantie in luxemburg en had deze vette mascara voor €7,99 gescoord! En het is toch gaaf, een Nivea mascara, wie zie je daar nou mee in Nederland?

























De mascara himself ziet er best leuk uit! Hij heeft 2 applicators. Eentje is voor lengte, en een voor volume. ik heb van mezelf al vrij dikke wimpers, en krijg snel klonten, dus meestal bij zo'n 2 step mascara gebruik ik alleen die voor de lengte. Maar toch heel leuk dat er 2 inzitten. Nadeel: Er zit dus vrij weinig in elk gedeelte, dus hij zal misschien snel leeg gaan.

De mascara heeft een vrij dik kwastje. Wel een vrij normaal kwastje als de meeste mascara's. Ik heb nog geen foto waarbij ik de mascara op heb, ik ga er nog een keer een ooglook mee maken. Het is een fijne mascara, voor een fijne prijs. Het nadeel: Hij is volgens mij (?!) niet te koop in Nederland. Daarvoor zou je dus helemaal naar Luxemburg moeten rijden. Heb je dat er voor over? nou ik niet!

Wat is jouw favoriete mascara en waarom?

1 opmerking:

  1. die mascara lijkt leuk en grappig dat ie van nivea is xxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief van je dat je een reactie achterlaat! Dat vind ik echt leuk!