vrijdag 26 augustus 2011

Hoe reinig ik mijn gezicht?

Iedereen heeft zijn eigen manieren om zijn of haar ding te doen. Je haar wassen, je haar kammen, je make-up aanbrengen of er af halen, eten koken, noem het maar op. En iedereen heeft ook zijn eigen unieke manier. Ik geloof er in dat als je wat van je zelf blootgeeft en vertelt hoe jij je ding doet, dat je daar mensen met kan helpen. Die mensen denken dan: hé dat is leuk en handig, dan maak je diegene onbewust blij! Vandaag ga ik jullie vertellen hoe ik mijn gezicht na een lange dag reinig. Ik had eerst een filmpje gemaakt, maar er ging wat fout met het uploaden, dat filmpje krijgen jullie nog!
Zoals ik al zei, iedereen reinigt zijn of haar gezicht op hun eigen manier. Iedereen gebruikt ook verschillende producten. De een van een wat duurder merk en de ander van een budgetmerk. Wat ik jullie vandaag ook ga vertellen zijn de producten die ik gebruik.

Om mijn gezicht te reinigen begin ik eerst altijd met een nat washandje langzaam en zachtjes! over mijn gezicht heen te gaan. Daarna pak ik mijn watjes van Demakup, want die vind ik het fijnst, en daar doe ik mijn hema make up remover milk op.

Ik doe mijn ogen dicht en ga met het watje langzaam over mijn oog en wrijf het van mijn ogen af. Nooit in je ogen smeren. Altijd van je ogen af smeren. Daarna komt het tweede oog, daarbij doe ik precies het zelfde.

Dan pak ik nieuwe watjes, 2, en ga ik mijn foundation eraf halen. Als ik veel foundation op heb, heb ik soms nog een extra watje nodig.

Daarna ga ik met de reinigingsolie van de hema overal bij langs om de laatste restjes weg te halen.

Als laatste mijn dr. van der hoog nachtcreme opsmeren voordat ik ga slapen, zodat mijn huid 's nachts kan herstellen.
Hoe reinig jij je gezicht?

1 opmerking:

  1. Ik reinig mijn gezicht altijd eerst met oogreiniger van diadermine dan met milk, dan met tonic en daarna gebruik ik een face wash. (:
    leuke blog heb je trouwens.
    neem je ook bij mij een kijkje? ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief van je dat je een reactie achterlaat! Dat vind ik echt leuk!