vrijdag 26 augustus 2011

December 2010

Je zou vast denken, huh? december 2010? wat is er dan nou weer? of beter gezegt wat was er dan? December 2010 is een best speciale datum, 2 dingen. Het heeft met mijn blog te maken maar ook nog met iets anders. December is in de winter, waar we nu nog liever niet aan willen denken. Ookal is de winter soms super gezellig met kerst enzovoort. Ik vind toch dat er in december altijd een super gezellige sfeer hangt. Hier in het noorden tenminste wel. Ookal wil ik nog lang genieten van de zomer(die nergens te bekennen is) kan ik ook niet wachten totdat het december is want..
Oké nu wil je het echt weten he? oke echt waar? In december bestaat mijn google account een jaar! wat dus betekent, dat ik ook al een jaar aan het bloggen ben. Niet actief aan het bloggen, maar mijn account bestaat dan ook een jaar. Daar moeten we een feeestje van maken. Ookal duurt het nog zo super lang, it has to be!
Tumblr_lqjov5hcxk1qii13uo1_500_large
& het 2e wat er is : in december 2011 (dit jaar dus) heb ik een jubileum. Want dan ben alweer 2 jaar samen met mij lieve vriend. Ja dat valt ook te vieren hihi.

Dus hou de datum: december 2011 in je agenda, want dan kun je misschien wel iets heel leuks vinden op mijn blog! ;)

0 lieve berichten:

Een reactie plaatsen

Wat lief van je dat je een reactie achterlaat! Dat vind ik echt leuk!