woensdag 31 augustus 2011

De 'boyfriend jeans' Hot or not?


Wat vind jij?

14 opmerkingen:

  1. ik vind van wel maar het moet jouw wel echt staan want bij sommige meiden staat het niet zo mooi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @rebecca inderdaad, Rebecca, dat ben ik met je eens. Ik heb laatst 1 in de h&m gepast, maar twijfelde toch of ik hem moest kopen. Wou eerst de meiden hier op blogger vragen of het hot of not is, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. & oja voor dat ik het vergeet: wel de lange, niet met die hele hoge pijpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee schatjee!
    nog steeds bezig met je blog? wat leuk!
    ik weet dat je het leuk vind om reacties te krijgen hahahah dus zet ik er ook wel een neer
    echt stom dat ik niet meer bij je in de klas kom :( maar we moeten vaak afspreken!
    iloveyouuu xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Not... ik vind het niet mooi. Bij sommige meiden staat het, maar bij de meesten niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Absolutely hot! Alleen dan moet je het wel combineren met een leuke colbert en bijv hoge hakken! Kan echt leuk staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hot, ik heb hem zelf ook en ik vind hem erg leuk! Je bent de winnares geworden van mijn special Give-Away! (ll')

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het leuk! Maar het moet je wel staan; niet iedereen kan het hebben. En je moet het op de juiste manier combineren, liefst met hakken.

    Bedankt voor je reactie :-)!
    http://www.annaeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. PS. Wij volgen je blog nu! Volg je ons ook terug :-)?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties! ik post binnekort nog wel een foto waarop ik die broek aan heb, kunnen jullie daarop ook je mening geven! liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hot! Maar het ligt er wel aan hoe je hem combineert.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief van je dat je een reactie achterlaat! Dat vind ik echt leuk!